Thursday, February 10, 2011

KETENANGAN YANG ABADI!!

Dah beberapa hari tk update blog. skrg ni jam telah pon menunjukkan pukul 2.15am tapi aku masih belom dapat tidur. haha. mak aku kata aku ni kelawar. tapi aku rase aku bukan kelawar tapi burung hantu. hahahaa.

Sekarang hari silih berganti. hari-hari yang burok bagi ku sudah berlalu. aku sudah semakin dapat melupakan si dia yang aku sayangi. perpisahan yang bukan atas kehendak aku tapi semuanya atas kehendak illahi. aku pon tktau la ape kekurangan aku padanya. macam2 yang aku berikan dan macam2 yang aku buat untuknya dan ianya adalah untuk kebahagiaan dia. bukan nak minta balasan tapi biasalah manusia. mestilah nak sedikit penghargaan..
alaa..cukopla setakat kau sayangkan aku.. dah berbaloi dah bagi aku..aku tk mintak pon kau sediakan kapal ke ape ke untuk aku..haha..

tapi........

Aku dah tk heran semua tu. jodoh ada dimana-mana. dan semuanya Allah yang tentukan. aku harap lepas ni aku jumpa la jodoh aku yang betol2 dan tidak memainkan perasaan aku. sakit beb jika perasaan kita diperkotak-katikkan. ape yg dia ckp cuma maaf. ceit!! memang maaf ni bole baikkan sume perkara.. tapi asyik buat pastu maaf buat pastu maaf.. sape tahan ye tak?? haha

Aku sering dipermainkan dengan insan yang digelar PEREMPUAN. tapi itu bukan penghalang aku untuk berjaya. aku akan buktikan yang satu hari nanti pasti aku akan berjaya.
so kepada lelaki2 dan perempuan di luar sana yang selalu dipermainkan oleh pasangan masing2. aku nasihatkan... dekatkanlah diri tu kepada ALLAH.. ALLAH la yang menentukan masa depan korang. korang memang ade buat perancangan tapi jangan korang lupa yang ALLAH pon merancang. dan sebaik-baik perancangan tu adalah perancangan dari ALLAH. sekian~

1 comment:

Shikin Jamburi said...

kalo dalam dunia ni, kata 'maaf' tu boleh selesaikan semuanya.. xda lah law, xda lah police kan? bunuh org, then say sorry!!! wallaaa!~ <-- DOUBLE LIKE!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...